- Klauzula Informacyjna RODO dla rodziców/opiekunów prawnych.
- Dodatkowa informacja dla osób upoważnionych do odbioru dziecka.
- Klauzula informacyjna RODO - obowiązek nauki.
- Dodatkowa informacja w związku ze spełnieniem obowiązku nauki.
- Klauzula informacyjna RODO – rekrutacja do szkoły.
- Klauzula informacyjna RODO – Lato/zima w mieście.
- Klauzula informacyjna RODO dla kandydatów do pracy.
- Klauzula informacyjna RODO dla pracowników.
- Klauzula informacyjna RODO do celów zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
- Dodatkowa informacja dla członków rodzin pracownika wskazanych w oświadczeniu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
- Klauzula informacyjna RODO dla kontrahentów.
- Informacja dla osób wyznaczonych do kontaktu przez kontrahenta.
- Klauzula informacyjna RODO dla interesantów.
- Klauzula informacyjna RODO dla stażystów/praktykantów.
- Klauzula informacyjna RODO dla wolonatriuszy.
- Klauzula informacyjna dla Rady Rodziców.
- Klauzula informacyjna dla członków komisji egzaminacyjnych.
- Klauzula informacyjna RODO – zamówienia publiczne.
- Informacja dla osób wyznaczonych do kontaktu przy zamówieniach publicznych.
- Klauzula informacyjna – konkursy.
- Klauzula informacyjna RODO – piknik
- Informacja o monitoringu wizyjnym.
Informacja o monitoringu wizyjnym.
INFORMACJA O MONITORINGU WIZYJNYM
Niniejszym informujemy, że na podstawie art. 108a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe na terenie Szkoły Podstawowej nr 185 im. UNICEF (Administrator) wykorzystywany jest system monitoringu wizyjnego (bez nagrywania dźwięku). W zasięgu kamer znajdują się następujące obszary:
- korytarze szatni, parteru i piętra budynku
- korytarze aneksu świetlicy,
- wejścia do budynku, boisko szkolne (fragmentami).
Dane osobowe dzieci/uczniów, pracowników i pozostałych osób są przetwarzane w systemie monitoringu w celu:
- wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym –zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia m.in. w zakresie gromadzenia informacji
o wizerunku osób przebywających na terenie placówki (art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z art. 108a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe.) – „przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym”,
Podanie danych osobowych niezbędne do realizacji przez Administratora celów wskazanych powyżej. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu
ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.Monitoring nie obejmuje:
- pomieszczeń, w których odbywają się zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze,
- pomieszczeń, w których uczniom jest udzielana pomoc psychologiczno-pedagogiczna,
- pomieszczeń przeznaczonych do odpoczynku i rekreacji pracowników,
- pomieszczeń sanitarno-higienicznych, gabinetu profilaktyki zdrowotnej, szatni i przebieralni.
W zależności od wskazanej podstawy dane będą przechowywane:
- przez okres 5 dni
Placówka nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
Placówka może udostępniać dane osobowe, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisów prawa. Dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z Administratorem (np. firmie obsługującej system monitorowania).
Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo złożenia wniosku ws. dostępu do danych osobowych, wyrażenia sprzeciwu, ograniczenia przetwarzania
lub złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Osobom, których dane
są wykorzystywane na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym, przysługuje także prawo złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych.W placówce wyznaczono inspektora ochrony danych (IOD) można się z nim skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.dbfoppd@eduwarszawa.pl