- Klauzula Informacyjna RODO dla rodziców/opiekunów prawnych.
- Dodatkowa informacja dla osób upoważnionych do odbioru dziecka.
- Klauzula informacyjna RODO - obowiązek nauki.
- Dodatkowa informacja w związku ze spełnieniem obowiązku nauki.
- Klauzula informacyjna RODO – rekrutacja do szkoły.
- Klauzula informacyjna RODO – Lato/zima w mieście.
- Klauzula informacyjna RODO dla kandydatów do pracy.
- Klauzula informacyjna RODO dla pracowników.
- Klauzula informacyjna RODO do celów zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
- Dodatkowa informacja dla członków rodzin pracownika wskazanych w oświadczeniu zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
- Klauzula informacyjna RODO dla kontrahentów.
- Informacja dla osób wyznaczonych do kontaktu przez kontrahenta.
- Klauzula informacyjna RODO dla interesantów.
- Klauzula informacyjna RODO dla stażystów/praktykantów.
- Klauzula informacyjna RODO dla wolonatriuszy.
- Klauzula informacyjna dla Rady Rodziców.
- Klauzula informacyjna dla członków komisji egzaminacyjnych.
- Klauzula informacyjna RODO – zamówienia publiczne.
- Informacja dla osób wyznaczonych do kontaktu przy zamówieniach publicznych.
- Klauzula informacyjna – konkursy.
- Klauzula informacyjna RODO – piknik
- Informacja o monitoringu wizyjnym.
Podstrona 7
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO – PIKNIK
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE L 119/1 z 04.05.2016 r.):Administratorem danych osobowych jest w świetle przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) Szkoła Podstawowa nr 185 im. UNICEF
z siedzibą przy ul. gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 31, 03-982 Warszawa (Administrator).Dane kontaktowe Administratora: tel. 22 613 58 78, email: sp185@eduwarszawa.pl
Dane osobowe w postaci wizerunku uczestników Pikniku są wykorzystywane przez Administratora w celu prezentacji i informowania o działalności placówki
w mediach i publikacjach, w szczególności:- na podstawie zgody w wyraźnie oznaczonych, odrębnych celach:
–Biorąc udział w Pikniku uczestnik wyraża nieodpłatnie zgodę na wykorzystanie, w tym rozpowszechnianie przez Administratora wizerunku zarejestrowanego w formie fotografii cyfrowej, analogowej lub nagrania wideo, utrwalonego w trakcie pikniku poprzez jego publikację w całości lub we fragmentach m.in. na stronie internetowej placówki oraz w mediach społecznościowych i/lub pozostałych podmiotów współpracujących w zakresie organizacji pikniku, w tym wykonywanych na zlecenie placówki publikacji, prezentacji, materiałów filmowych oraz innego rodzaju materiałów informacyjnych (w wersji papierowej i elektronicznej) w związku z organizacją pikniku lub dotyczącą jej działalności informacyjnej (art. 6 ust. 1 a RODO oraz art. 81 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych) – „zgoda”.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu ani automatycznemu podejmowaniu decyzji.
W zależności od wskazanej podstawy dane będą przechowywane:
- przez okres obowiązywania zgody lub do momentu ewentualnego jej wycofania.
Wycofanie zgody:
- może nastąpić w dowolnym momencie,
- nie ma wpływu na zgodność z prawem wykorzystywania danych w okresie, gdy zgoda ta obowiązywała.
Placówka nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
Placówka może udostępniać dane osobowe, jeśli będzie się to wiązało z realizacją uprawnienia bądź obowiązku wynikającego z przepisów prawa. Dane mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z Administratorem (np. firmom obsługującym strony internetowe Administratora, dostawcom usług technicznych i organizacyjnych) lub podmiotom przetwarzającym dane osobowe na rzecz placówki.
Uczestnikom, których dane dotyczą, przysługuje prawo złożenia wniosku ws. dostępu do danych osobowych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, prawo do przenoszenia danych lub złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
W placówce wyznaczono inspektora ochrony danych (IOD) można się z nim skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.dbfoppd@eduwarszawa.pl