Znak sprawy: SP185/ZP/1/2018 Warszawa, dnia 29.10.2018 r.
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA DOSTAWĘ
Postępowanie prowadzone w oparciu o art.4 p.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
(Dz.U. z 2016 r. poz. 1020)
Zamawiający:
Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5 00-950 Warszawa NIP 525 22 48 481
Odbiorca:
Szkoła Podstawowa nr 185 im. UNICEF, ul.Bora Komorowskiego 31 03-982 Warszawa
Tel. 22 613 58 78 fax: 22 613 48 64
Adres strony WWW: sp185waw.edupage.org
Przedmiot zamówienia:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki szkolnej zgodnie z opisem i ilością wymienionymi w załącznikach. Nr sprawy SP185/ZP/1/18
Warunki udziału w konkursie:
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała:
- wypełniony formularz cenowo-ofertowy wg wzoru;
- aktualny wypis z właściwego rejestru KRS lub CEIDG;
- wykazania braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru;
- referencje w oryginale od 3 odbiorców, z czego jeden winien być partnerem Dostawcy do dnia składania niniejszej oferty, wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Referencje winny być w zakresie jakości dostarczanego towaru o wartości odpowiadającej co najmniej wartości dostaw przedstawionych w ofercie.
- przy ubieganiu się o zamówienie dostaw mrożonek i wyrobów garmażeryjnych - wykaz samochodów przystosowanych do przewozu towarów w warunkach kontrolowanych temperatur (specyfikacja pojazdu chłodni).
Wszystkie wymienione dokumenty winny być dostarczone w oryginale lub jako potwierdzona podpisem i pieczęcią Dostawcy kopia (poza referencjami)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia podanych w formularzu dostaw nie więcej jednak niż o 30% wartości umowy.
Cena winna być podana w wartości netto i brutto do dwóch miejsc po przecinku i uwzględniać wszystkie koszty Dostawcy, wszystkie należne opłaty, w szczególności podatki, w tym podatek VAT oraz wszystkie inne obciążenia. Cena w trakcie realizacji umowy nie może ulec zmianie.
Forma i termin płatności: przelew w terminie 30 dni od daty zarejestrowania prawidłowo wystawionej faktury z załączonym oryginalnym protokołem odbioru dostawy. Odbiorcą faktury i płatnikiem podatku VAT jest Szkoła Podstawowa nr 185 im. UNICEF, ul. Bora Komorowskiego 31 03-982 Warszawa
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa zobowiązuje się do dostarczenia towaru zgodnie z wymaganiami i procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywienia odpowiadającym normom jakościowym, udziela gwarancji na przydatność do spożycia dostarczonych produktów. Termin ważności produktów dostarczanych w danej partii nie może być jednak krótszy niż 14 dni od dnia dostawy
Informacje o formalnościach:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji dotyczących złożonych ofert, oraz w razie konieczności, do unieważnienia konkursu;
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą nie później, niż w terminie związania ofertą;
- Jeśli wybrany Wykonawca uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę spośród złożonych;
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej, określone w przepisach Ustawy PZP tj. odwołanie, skarga.
- Wykluczeniu podlega wykonawca, z którym w konkursie bezpośrednio poprzedzającym obecny, zamawiający zawarł i następnie rozwiązał umowę z racji znaczących i uporczywych niedociągnięć w spełnianiu istotnych wymogów określonych w umowie.
- Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, u kierownika administracyjnego szkoły do dnia 15.11.2018 r. do godz. 10.00
Osoba do kontaktu z Wykonawcami:
Kierownik administracyjny Bożenna Pawłowska Tel. 613 58 78 w. 24
ZAŁĄCZNIKI:
- formularze cenowo-ofertowe
- wzór umowy
- druki dotyczące braku podstaw do wykluczenia
SIWZ_do_konkursu_na_dostawe.doc
zal_1_formularz_ofertowy_(art._ogolnospozywcze).doc
zal_2_formularz_ofertowy_(warzywa_i_owoce_swieze__kiszonki).doc
zal_3__formularz_ofertowy_(mieso_i_wedliny).doc
zal_4__formularz_ofertowy_(mrozonki__ryby).doc
zal_5_formularz_ofertowy_(pieczywo_i_wyr._cukiernicze)(2).doc
zal_6_formularz_ofertowy_(wyroby_garmazeryjne).doc
zal_7_formularz_ofertowy_(jaja_konsumpcyjne)(2).doc
zal_8_formularz_ofertowy_(sok_naturalny__nie_slodzony).doc
Zal_9_oswiadczenie_z_art.24_ust.1_Ustawy_PZP.docx